Dyżur stomatologiczny 24h
Pogotowie 24h

Pogotowie stomatologiczne to najlepszy sposób na uzyskanie doraźnej pomocy stomatologicznej. Każdy pacjent, który zmaga się z nagłym, trudnym do zniesienia bólem zęba czy też innych tkanek jamy ustnej, otrzyma pomoc w naszym gabinecie. Dołożymy wszelkich starań, aby wyleczyć dolegliwości.

Nagłe pojawienie się bólu zęba może nas zaskoczyć nawet wtedy, gdy dbamy o higienę naszej jamy ustnej. Problem staje się znacznie poważniejszy, gdy ból jest bardzo silny, a wszystkie gabinety stomatologiczne są zamknięte. Nasze pogotowie stomatologiczne zostało stworzone właśnie dla leczenia trudnych i wymagających natychmiastowej reakcji przypadków. Nie należy ignorować niepokojących sygnałów pochodzących z naszej jamy ustnej, gdyż może to doprowadzić do rozwoju poważniejszych stanów chorobowych.

Czym jest dyżur stomatologiczny?

Ostry dyżur stomatologiczny czy też pogotowie stomatologiczne to usługa, która skupia się natychmiastowej i skutecznej pomocy. Jesteśmy otwarci dla Was w dzień, noc w weekendy i święta – nasza klinika od 2007 roku nigdy nie była zamknięta. Dołożymy wszelkich starań, aby możliwie jak najszybciej i najskuteczniej zredukować dyskomfort wynikający z bólu.

Zalecamy skorzystanie z usługi, jaką jest dyżur stomatologiczny w momencie, gdy dojdzie do:

• Powstania nagłego bólu w jamie ustnej, zarówno zęba mlecznego, jak i stałego
  • Odczuwalnego pogorszenia stanu zdrowia jamy ustnej niemożliwego do powstrzymania z pomocą tradycyjnych doraźnych środków leczniczych
  • Pojawienia się krwotoku w jamie ustnej
  • Powstania wyjątkowo silnej opuchlizny dziąseł
  • Gdy natężenie bólu w jamie ustnej martwi pacjenta do takiego stopnia, że jego pozostawienie może doprowadzić do znacznego pogorszenia stanu zdrowia.

Nasze kompleksowe podejście do leczenia nagłych przypadków pozwala na szybkie pozbycie się czynników mogących zagrozić zdrowiu jamy ustnej. Lepiej natychmiast rozpocząć leczenie stomatologiczne niż podejmować często bezskuteczne próby redukowania bólu z pomocą środków przeciwbólowych.

Pogotowie Stomatologiczne Warszawa – Stomatolog przyjmujący 24 h na dobę!

Pogotowie stomatologiczne to zestaw usług stomatologicznych przeznaczony dla pacjentów, u których pojawi się nagły ból w jamie ustnej. Unikalną cechą takiego dyżuru jest to, że jest on dostępny 24 godziny na dobę — także w weekendy oraz wszystkie święta. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak dużą rolę w kwestii leczenia chorób zębów odgrywa czas, stąd też nie wymagamy wcześniejszego zarejestrowania się w naszej bazie pacjentów czy też konkretnego skierowania na leczenie stomatologiczne.

Na dyżurze dokonujemy ekstrakcji zębów, nacięć ropni, leczenia urazów i udzielamy doraźnej pomocy by uwolnić pacjentów od bólu.

Należy jednak zrozumieć to, że leczenie na dyżurze stomatologicznym nie zastąpi tradycyjnego leczenia — jest to pomoc doraźna. Ból zęba czy też schorzenia jamy ustnej nigdy nie przestaną dawać o sobie znać samoczynnie. Stąd też, aby całkowicie zlikwidować źródło bólu, pacjent powinien niezwłocznie umówić się na dalsze leczenie stomatologiczne w lecznicy. Zrealizowane na indywidualnie umówionej wizycie zabiegi pozwolą na całkowite pozbycie się przyczyn dolegliwości bólowych.